Gå til innhold

Slett, solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Da vurdere jeg og selge prosjekte mitt da tiden og plassen ikke strekker til!

Bilen er en sent regga 1991 mod, som ble inportert til norge i 1999.

Bilen har full siedl styling og dette er så klart med tuv papirer, den står på 18" felger 8,5x18 og 10x18 dekkene er 235/40-18 fremme og 265/35-18 bak, Har supertsprint effekt anlegg og et carbon ratt som ikke ligner grisen etter mi mening. Bilen er også senka 40/60. Å så klart ALT står inn skrevet i vogn kort!

V8 grill og panser!

Innvendig så har den full el svart skinn innteriør, svart tak som nen ha lakket desverre så er ikke det orginale svarte taket i fra M5.

I sin helhet er bilen fin å se på men er litt å gjøre på den men bilen starte å går og er fult kjørbar!

Motor og gir er veldig bra, motor har godt en plass mellom 220000-240000 er pixel feil på speedometere så veit ikke heilt hvor langt den har godt, det er 6 trinns automat i den så den ligger på ca 1500 omdreininger i 90km/t om 2500 omdreininger i 160km/t, girer fint og hverken napper eller slurer!

Av rust så er det meget lite, fram skjermen på høyre side bør byttes etter ett møte med hjort, fått seg en liten flekk bak på bagasje lokket. Ellers er den fin og vekker oppmerksomhet.

Stylingen ble prøvd stjelt i vinter så har ikke fått festet den igjenn på bildene.

Som du ser på bildene så er det litt jobb på stylingen men er ikke umulig om du tar deg ett par kvelder på helg eller noe. Har odså fått seg en bulk på pansere etter at fjørbeins lageret røyk.

I vognkortet er den godkjent med 10x18 irundt heile bilen med 225/40-18 og 255/35-18 men har satt på 8,5x18 forran og litt breiere dekk, men dette er null proble ihh til godkjenning.

Ellers er alt av bremser bak byttet og handbremse vaierene er byttet og stabstag foringer forran (Hundebein)

Passasjer døra har godt i vrang lås av en eller annen grunn som jeg ikke vet.

Kom med seriøse bud!

Er ikke intressert å bytte i alt mulig søppel eller ting du må ha bort! Å er heller ikke intressert i den røde poskassa til naboen din!

Er ikke inne her hver dag så kan nåes på 94178861

ofm2effetq37eh1wsl60.jpg

w1frdoixggtsezi3g9ar.jpg

l9behodrurxlw8ojhzvk.jpg

hiotx5pm1pxaylrnzqz1.jpg

zwjcmwjraocuy2dh489a.jpg

ab3uxfsnmmwazrf29b82.jpg

ldubfsuce6w8elaborzs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vurdere jeg og selge prosjekte mitt da tiden og plassen ikke strekker til!

Bilen er en sent regga 1991 mod, som ble inportert til norge i 1999.

Bilen har full siedl styling og dette er så klart med tuv papirer, den står på 18" felger 8,5x18 og 10x18 dekkene er 235/40-18 fremme og 265/35-18 bak, Har supertsprint effekt anlegg og et carbon ratt som ikke ligner grisen etter mi mening. Bilen er også senka 40/60. Å så klart ALT står inn skrevet i vogn kort!

V8 grill og panser!

Innvendig så har den full el svart skinn innteriør, svart tak som nen ha lakket desverre så er ikke det orginale svarte taket i fra M5. Hm pussi da i hadde dn for 8 år sia va dn gått nermere 300.000 :shock:

I sin helhet er bilen fin å se på men er litt å gjøre på den men bilen starte å går og er fult kjørbar!

Motor og gir er veldig bra, motor har godt en plass mellom 220000-240000 er pixel feil på speedometere så veit ikke heilt hvor langt den har godt, det er 6 trinns automat i den så den ligger på ca 1500 omdreininger i 90km/t om 2500 omdreininger i 160km/t, girer fint og hverken napper eller slurer!

Av rust så er det meget lite, fram skjermen på høyre side bør byttes etter ett møte med hjort, fått seg en liten flekk bak på bagasje lokket. Ellers er den fin og vekker oppmerksomhet.

Stylingen ble prøvd stjelt i vinter så har ikke fått festet den igjenn på bildene.

Som du ser på bildene så er det litt jobb på stylingen men er ikke umulig om du tar deg ett par kvelder på helg eller noe. Har odså fått seg en bulk på pansere etter at fjørbeins lageret røyk.

I vognkortet er den godkjent med 10x18 irundt heile bilen med 225/40-18 og 255/35-18 men har satt på 8,5x18 forran og litt breiere dekk, men dette er null proble ihh til godkjenning.

Ellers er alt av bremser bak byttet og handbremse vaierene er byttet og stabstag foringer forran (Hundebein)

Passasjer døra har godt i vrang lås av en eller annen grunn som jeg ikke vet.

Kom med seriøse bud!

Er ikke intressert å bytte i alt mulig søppel eller ting du må ha bort! Å er heller ikke intressert i den røde poskassa til naboen din!

Er ikke inne her hver dag så kan nåes på 94178861

ofm2effetq37eh1wsl60.jpg

w1frdoixggtsezi3g9ar.jpg

l9behodrurxlw8ojhzvk.jpg

hiotx5pm1pxaylrnzqz1.jpg

zwjcmwjraocuy2dh489a.jpg

ab3uxfsnmmwazrf29b82.jpg

ldubfsuce6w8elaborzs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassfiber trekke den nok litt ne sia d ikje e så mange som syns E34 kler den så godt :P Men så klart noken syns d e fint å nokken syns cleen orginal look e fint ;) Men e ikje rett ti å selge bil på verka som :P Solgt TDS'n din du da røvik? :)

Min e solgt ja:) kan bytten i gromt bil anlegg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassfiber trekke den nok litt ne sia d ikje e så mange som syns E34 kler den så godt :P Men så klart noken syns d e fint å nokken syns cleen orginal look e fint ;) Men e ikje rett ti å selge bil på verka som :P Solgt TDS'n din du da røvik? :)

Min e solgt ja:) kan bytten i gromt bil anlegg;)

Blitt av de lyktn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...