Linny <3 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 If you say so, heh.. det ble hvertfall veldig bra da
Kjexx Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Er det noen typer lakk som er enklere å jobbe med en andre? Skal også lakkere.. Lønner det seg å ta av dører osv?
Linny <3 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Jeg har ikke mye peiling på lakk, jeg har hvertfall kjøpt lastebillakk fordi det er en del billigere, og det har visst ikke noe spessielt å si det..du burde ta av dørene ja, hvis du skal lakkere inni også, altså innvendig på dørene, i bagasjerom osv.. derfor er det også greit å holde seg til samme farge eller noe lignende, så slipper du å ta innvendig og i motorrom, bagasje osv..
Ballder Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 If you say so, heh.. det ble hvertfall veldig bra da Takk takk. For under tusenlappen, så må jeg si meg meget fornøyd ja, men som Margido sier, så er det meste greit og se på når det er litt avstand ute og går.
Linny <3 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Hehe, ja for under 1000 lappen bør du være fornøyd! Ja, sant det da.. sånn tenker jeg også med min bil, derfor jeg tar sjangsen på å ikke gjøre det 100 % proft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå