Gå til innhold

Ny bruker på forumet

grimfer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Siden jeg har kjøpt min første BMW, tenkte jeg det var lurt å melde meg inn her. Og det har jeg gjort!

Jeg har vært medlem av diverse bilfora tidligere, og vet at det tar litt tid å komme inn i saker og ting som ny bruker. Ha tålmodighet med meg!

De 2 første bilrelaterte spørsmål fra meg (har brukt søkefunksjonen, men får opp fryktelig mange treff uten å finne det jeg er ute etter):

- Jeg har en 528iA Touring 99mod. Jeg har skjønt at denne er "pre facelift". Hva slags (rimelige) oppgraderinger anbefales for bilen?

- Hvordan kan jeg få tak i liste over spesifikasjonene til bilen (slik den ble levert ny)? Ser at det er en tråd hvor det virker som om man kan legge inn chassisnr og så får man liste pr pm. Hvem kan finne ut dette?

Hilsen grimfer (FNG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å friske opp utseendet på bilen så kan du jo bytte lyktene til nyere mod med hvite blinkers , koster vel rundt 3000,- på GS for baklykter og lykteglass foran

Ok, passer facelift-lykter rett inn? Jeg har xenon på nærlys, er det en egen type lykteglass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet spørsmål: Ser at det er mye snakk om felger til BMW. Har også sett lignende biler som min med 19 toms felger på. Jeg lurer på å skaffe meg 18 tommere til 528'n min, men er litt usikker mtp komforten. Bilen er ikke akkurat sportslig satt opp fra fabrikk, så jeg lurer på om bilen blir veldig stumpete og om den sporer lett. Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Xenon på min E39 også, bytta bare glassa på mine lykter,

Ja, se der! Det var forskjell, ja. Skifta du bare glasset? Ser blinklysreflektoren slik ut under det oransje glasset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...