Iceybear Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 i eller iL? Jeg er ute etter sideruter hele veien, samt samt bakrute eventuellt litt avhengig av pris, er forskjermene pene forresten? Er understellet bra? hvis du evt har mulighet til å montere på bilen min kan jeg være int i det å..
JorgenT Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Hei Jeg har en 735iL med en del rust på dørene. Hvordan er dørene på denne bilen? Vil tro førerdørene vil passe. Det er vel bakdørene som er lengre på en L versjon?
GeirAndre Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 begge forskjermer samt klimapanel solgt. forsatt skinnseter og bra dører diamantswartz
Iceybear Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 åssen er dørene i bunn da? bilde? mulig jeg kan være intr i de også, blei bra med nye skjermer, hehe fikk på nye blinkers samtidig, gjorde seg greit
GeirAndre Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 hehe det er bra:)de ser helt greie ut de. hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg det så ut som det var bitte litt overflate dritt helt nede i falsen ellers ser de greie ut. ene bak døra har en ripe og liten bulk.. reiser i morgen så blir litt travelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå