Janthomas Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 hvordan monterer jeg mtech II frontfangeren fra gs bildeler? Skal denne bare "trykkes" innpå den originale om man har den? står noe annet seild plastskrap på så jeg må vel kanskje anskaffe en orig fanger også i tillegg? Har preface om det har noe å si
KKise Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Du fjerner det gamle plastskallet på en originalfanger så du bare sitter igjen med "stålplata" på baksida, også monterer du vel det nye på den.
HeiNicklas Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Du fjerner det gamle plastskallet på en originalfanger så du bare sitter igjen med "stålplata" på baksida, også monterer du vel det nye på den. Tror det er feil, er bare et "skall", ingen fester ellernoe, så da blir det isåfall åpne skruer rett ut, regner ikke med det Syntes det virker rart at den bare skal tres over org fanger på en måte..
Janthomas Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 er mulig å bare presse denne direkte på org fanger om jeg bruker nok makt, men det ser jo ikke veldig bra ut akkurat.. noen flere tips eller noen som har samme?
LarsBMW Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Jeg har samme. Ribb fangerne for plast og lim de nye utenpå stålramma som står igjen med Tech7. Du må også sveise på muttere i fangeren der hvor den skrues fast, slik at du kan skru fast fangeren fra innsiden, er ingen løse lister og ta av på m-tech 2 kopien. Er litt tilpassing og sliping og banking for å få det strøkent. Du ser det mens du holder på.
Janthomas Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 litt mer jobb en jeg trodde men skal nok få det på plass! takker for svar:)
LarsBMW Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Krever litt jobb disse ja og det bør Gs skrive på sidene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå