Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Selger noe deler jeg har liggenes , bilder kommer !

helt ny Rieger bakrutesenker til e46 coupe

Nypris 1100.-

kom med bud

Diagnosekitt til salgs

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27063959

det er det settet jeg har til salgs , alt av programvare osv følger med , har også kvittering

kom med bud

eksos anlegg e46 sedan 318 , komplett !

kom med bud :)

Dette må bort , så håper noen trenger noe av dette så det slipper å bare ligge her

Skrevet

Fått den diagnosen til å virke? Ser de koster ca 35 dollar med frakt på eBay. Så vurdert ett sett..

Skrevet

ja det funker til windows xp , vet det var billigere på ebay enn der jeg kjøpte det , men liker å kjøpe i norge med tanke på vis det skal være noe så er det bare å sende det tilbake , følger med kvittering på dette ,kjøpte det for 1600.- men selger for 1000 .- inkl frakt

Skrevet
ja det funker til windows xp , vet det var billigere på ebay enn der jeg kjøpte det , men liker å kjøpe i norge med tanke på vis det skal være noe så er det bare å sende det tilbake , følger med kvittering på dette ,kjøpte det for 1600.- men selger for 1000 .- inkl frakt

700 ink frakt så kan du sende i dag ??

Skrevet

Hvordan fikk du det til å virke? min finner ikke bilen.. Men har carsoft 6,5 og det finner biler..

Skrevet

700 ink frakt så kan du sende i dag ??

budet er på 1100.- :)

Skrevet
da er det jo bedre å betale 1495,- å få full garanti da,,, :D

kvittering følger med og det er garanti på dette så ikke noe problem ;)

1495.- + 150 kr i frakt som det kosta , så har kvittering på 1600.- som medfølger

selger inkl frakt jeg får 1200 . bud

Skrevet

ja, det så jeg :D , men garanti løper jo fra du kjøpte det, regner ikke med at du kjøpte det i forrige uke og skal selge det nå, isåfall må det jo være fordi det ikke funker :wink:

Skrevet
ja, det så jeg :D , men garanti løper jo fra du kjøpte det, regner ikke med at du kjøpte det i forrige uke og skal selge det nå, isåfall må det jo være fordi det ikke funker :wink:

kjøpte det for en mnd siden ca , skal selge bilen så selger dette settet å ved siden av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...