matss Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Selger en ubrukt og uåpnet KSR Short Shift da jeg ikke fikk bruk for denne alikevel. Jeg gav selv 350kr inkl. frakt for den, pluss 98kr for den plastikk "foringen" fra GS. Av erfaring er denne utrolig tight og fin å kjøre med, og gir deg en sportslig følelse. "Alle som har BMW MÅ bare ha denne. 1984 - 1991mod : All modell 1992 - 1999 mod : All modell E36 Anbefales ! Får en skikkelig sportselig gearfølelse!" Ganske sikker på at denne passer både E30, E34, E36 og E46(?). Holder til på Sørumsand/Akershus, men den kan også sendes via Posten mot at kjøper betaler frakt. Pris: Kunne tenkt meg 300kr + evt. frakt for dette. Ferdig prutet! Illustrasjonsbilde: Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 300 da er den min. når kan jeg hente?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 kan komme når som helst egentlig, gjerne i dag/kveld. bare gi meg beskjed i god tid først. kontakt meg på 4000 80 39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå