Positiv Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Hei Har en e36 318i sedan 93 mod. med manuell giring. Som jeg ønsker og kjøpe følgende deler til. Venstere/høyere framskjerm, uten rust. (Farge schwarz II) Front platen som nyrene sitter i. (Farge schwarz II) Sporty lykter fremme, og bak. Finere girkule. 16" alu. felger med sommerdekk. Delene må være i Oslo, eller nær liggende områder. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 hei har fjær støtdemper og forskjerm til deg. pris=bbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 hei har fjær støtdemper og forskjerm til deg.pris=bbud Hei Om du bor i nærheten av Oslo er skjermen aktuell. Om ikke er det vel helst fjæra og demperen. Gir deg et bud på kr. 400,- pluss eventuel frakt, for fjær/demper. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 bor like ved lillestrøm si 500 for fjør å demper også hvis du skal ha med skjermen så blir det 800totalt. høres det greit ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 bor like ved lillestrøm si 500 for fjør å demper også hvis du skal ha med skjermen så blir det 800totalt. høres det greit ut?? Har sendt deg pm. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg har helt nye bremseskiver og klosser til deg om du er intressert 800kr. Ligger i halden. Venstre fremskjerm har jeg og. Så si uten rust. Litt riper men de klarer du å rubbe vekk... 350 for skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har sort skjerm, men er noe rust på den.. 200kr - 40min fra oslo. Har M3 baklykter (hvit blinklys) Mulig noe brukte bremseskiver som funker. Har div bærerarmer med kuler i.. org bakfjærer fra 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har baklykter til deg. PM ved interesser, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 har rustfri helt ny skjerm som er grunnet ferdig! samt frammdemper med fjær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå