Gå til innhold

D-teck etter behandling

318D
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

er det noen som har erfaring med etterbehandling av biler som er D-teck behandlet. Vask, polering, voksing etc. Er det produkter som er bedre en andre?

Min bil er D-teck behandlet og fargen er svart metallic, i sola er det mange små riper i overflaten som er vanskelige å se i skyggen.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er Ditech behandlet (om det er det du har), så må en kraftig avfetting på bilen til for å fjerne Ditech behandlingen. Dette er vel en sterk teflonbehandling som etter i mine øyne ikke ser bra ut (bare en kort periode etter behandlingen).

Uansett, en kraftig (sterk) behandling med avfetting før du evt går over igjen med en clay bar. Også da vil du kanskje ha noe rester igjen med Ditech. Så flere runder er kanskje nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

er det noen som har erfaring med etterbehandling av biler som er D-teck behandlet. Vask, polering, voksing etc. Er det produkter som er bedre en andre?

Min bil er D-teck behandlet og fargen er svart metallic, i sola er det mange små riper i overflaten som er vanskelige å se i skyggen.

Takker for svar

Tror også det er lurt at du sjekker http://www.detailersclub.no, her er det en del folk med mye erfaring og kan gi deg ett raskt svar på hva slags produkter du kan bruke. Du må mye mulig bruke en roterende maskin eller en DA for å kunne fjerne de ripene du har. Om du kun smører på polish og voks oppå der igjen, så skjuler du ripene, men fjerner dem ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...