ThomasEK Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Sånn da har jeg skaffa bil så jeg kan ha et par år Å ska prøve å mene det denne gangen! hehe... Hadde en drøm siden jeg var 15år, da så jeg en sølv farga e34 bmw 525. Ble forelska i formen å motor lyden, etter det har jeg likt raske sedaner og seff e34! Nå har den drømmen blitt virkelig, så får jeg se va jeg gjør med den.. Det er en Bmw 520 som er ombygd til 525 manuell. Å har en veldig kjekk bakaksel så har 75% sperr Den skal inn på eu snart, så blir litt skruing å dill til da.. Er montert senkesett 30 eller 40mm å gule koni dempere rundt. Så stiv å fin i svinger Angel eyes å klar glass på grøftelys. rød å hvite baklys. Lakken er i dårlig stand, så blir hel omlakkering. Fargen har jeg ikke bestemt ennå, men skal prøve å lakkere hele bilen selv. Momo rattet og en sliten m///power girkule, ny girkule når den tid kommer Edit: Fulgte med 17" bbs felger med 225/40-17 dekk, å noen andre bbs felger med nye michelin dekk. Noen bilder: Venter på penger, så blir deler handla inn
ThomasEK Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Pusste litt rust i dag, begynte me h/framskjerm siden den var verst... Skal hel lakkere bilen senere i sommer
Næssen Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Jøss! Prikk lik bilen min i fronten omtrent jo! Tror vi har samme farge, atlantisblau?
ThomasEK Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Stemmer det Men blir en annen farge i sommer Lakken er så matt å ripete + masse små rust etter steinsprut, så enkleste å lakke alt på nytt.. Angel eyes og rød hvite baklykter er det som er e34 Syns jeg da.. Vett mange er lei av de lyktene, men for meg er de toppers
ThomasEK Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Takk ska du ha Var inne å sniket på prosjektet ditt og, va fin den også Edit: Bare min er ikke rusten da
bingo Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 må være snill nå! men ja er dessverre noe karosseri rust på min,men det er nå mulig å fjerne. Kjekke biler er det ihvertfall (når de går skikkelig)
ThomasEK Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 sry min går ikke helt skikkelig heller, lagt tråd i teknisk... Så prøve å feilsøke litt, kunne jo helst tenkt meg m50b25 maskin i an. Er litt smått me lakkrust og små rust etter steinsprut..
ThomasEK Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Ligger ut bilder av første vasken av bilen etter jeg fikk den teit å ligge ut bilder etter hver vask, men her ser dere ihvertfall hvordan felgene ser ut Brukte vel en og en halv time me felgrens og oppvask kost for å få felgene reine, men h/bakfelg fikk eg F**n ikkje rein.. Så da er jeg klar til østfoldmønstring i morgen
Funz0 Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Handla deg bimmer thomas ? Gratulera! Kewin her forresten!
ThomasEK Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Denne ble solgt ja... Var rusta isont ramma bak :/ Men har en bmw stående ute i hagen nå 520 me 24v maskin... (burgunder) denne skal være vinterbil..
bingo Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Takk ska du ha Var inne å sniket på prosjektet ditt og, va fin den også Edit: Bare min er ikke rusten da
ThomasEK Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 haha.. fine! Va så å si rustfri på karosseri... men under, var et kapittel for seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå