Torminator Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Noen som har en E36 frontfanger til overs? Interessert i en billig en som ser bedre ut enn min knuste... Orker ikke betale mye for en sånn forresten... Helst sort eller kalypsorød. Nærheten av Molde, Møre & Romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 har en frontfanger til deg bilde ligger hvis du går in på prosjekt tråden min du kan få den billig da det har vært en skade på den, men den har vært ordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Har du en link til prosjekttråden? Pris? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Har du en link til prosjekttråden? Pris? Hvor? her har du bilde. gi meg et bud så blir vi nokk enige, den ligger i lillestrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Lillestrøm blir nok desverre ALT for langt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 kan sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Orker ikke begynne å koste på frakt på en vanlig frontfanger. Disse får man jo nesten gratis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Har e36 frontfanger, litt dårlig i lakken men ellers bra. Med eller uten tåkelys:) Gi bud! bur i Ørsta, ca 1time fra ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Farge? Skal tenke på den dersom jeg kjører forbi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå