happY Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Jeg har muligheten for å kjøpe et billig e30 2dørs karoseri i ganske bra stand. er en 90 mod 316 eneste som mangler er motor. hva er billigste veien å gå for å få den til en holdbar herjebil og sånn ca sum snakker vi? i første omgang tenker jeg: m50b25 drivverk? nye bremser? coilovers få den på skilter igjen har tilgang på en e34 535 delebil om noe der er brukende.. og ellers brukte bmw deler er lett for meg å få tak i. men jeg er ikke kjent med hva som passer overens, og lurer på hva det enkleste som holder vil være edit: ser alt står i m50 guiden, men hvis noen har ca pris på alt så hadde ikke det vært feil mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Om du kun trenger å hente ut skiltene igjen, så er M50B25 et bra motoralternativ. Men om du må vise bilen osv så er det kansje lurt å gjøre det med den motoren som bilen kom med. Du havner fort på en 15.000 for alt du trenger om du ikke har spesialpris på alt du kjøper brukt og nytt av deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Bygge bil er ikke billig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Den som hadde hatt en fasit på å bygge billig E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delenisse Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Om du finner en fasit på å bygge bil billig så er jeg en stor fan av deg Uansett åsn du vrir og vender på det så er det ALLTID ett eller annet du har lyst på som koster en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå