Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger hjeeelp :shock:

Etter fler år nå så har vi gitt opp å prøve å fixe motoren på den ene BMW'n vår, så nå er vi heller på utkikk etter en ny motor, da ingen har hue nok til å fixe den vi allerede har som står i bilen.

Egentlig ganske synd, fordi vi har bytta omtrendt hele motoren uten hell.. :?#-o

Nå er vi på utkikk etter en ny motor, alt fra 316 til 325, motoren skal sitte i en e36 1992 modell!! Så skriiiiiiiiiiiiiiiik ut om noen har og skal selge, eller vet om noen!! Og vi tar gjerne mot hjelp om noen er dyktige og vil hjelpe oss å sette den i også :)

Hadde vært kult å få ut bilen nå denne sommeren lix.. så blir GLAD for alle som i det heletatt gidder å svare, komme med tips og ja you name it.. :D På forhånd TAKK ;)

Skrevet

Ja det var syns Kjeks :P La den vel ut i forrige uke, men ingen svar da.. :/ Jeg bor like utenfor Oslo, du bor i ski? Ikke langt unna ;) men har du noen motor å tillby da? :)

Skrevet

bor i tomter, men har ikke noen motor nå, mulig jeg får fatt på en m50b25, men da fra automat. men som sagt kan jeg være behjelpelig med å bytte motor for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...