Petter`n Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Idag morres begynte det å lukte litt brent inne i cupeen. Det kom en slags suselyd når jeg ikke hadde gasspådrag. Stoppet bilen og kikket i motoren. Da så jeg litt røyk fra det lille rommet hvor bremsekraftforsterkeren ligger, altså øverst på venstre side i motorrommet. Jeg kunne også lukte brent der. Hva ligger der? Og hva kan det være? Har noen erfaringer med dette? Er en 2003 mod 320D
ilummina Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Idag morres begynte det å lukte litt brent inne i cupeen. Det kom en slags suselyd når jeg ikke hadde gasspådrag. Stoppet bilen og kikket i motoren. Da så jeg litt røyk fra det lille rommet hvor bremsekraftforsterkeren ligger, altså øverst på venstre side i motorrommet. Jeg kunne også lukte brent der. Hva ligger der? Og hva kan det være? Har noen erfaringer med dette?Er en 2003 mod 320D Lukta det olje ? Eller bare brent ? Tdsen min lekker i banjokoblinga på turboen da ryker det ved ville jeg sjekka etter oljelekkasje der . Vist det lukta bare svidd ville jeg gått over sikringsboksen sjekka om klima å alt fungere som det skal , lykketil får si fra når har finni ut av det har selv noia for alt av røyk som dukker opp der det ikke skal
Petter`n Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Syntes ikke det lukta så brent olje, men skal få gått over motoren å sjekke de koplingene jeg får sjekket samt turboen. Får en dårlig følelse av brent lukt i motorommet ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå