Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag morres begynte det å lukte litt brent inne i cupeen. Det kom en slags suselyd når jeg ikke hadde gasspådrag. Stoppet bilen og kikket i motoren. Da så jeg litt røyk fra det lille rommet hvor bremsekraftforsterkeren ligger, altså øverst på venstre side i motorrommet. Jeg kunne også lukte brent der. Hva ligger der? Og hva kan det være? Har noen erfaringer med dette?

Er en 2003 mod 320D

Skrevet
Idag morres begynte det å lukte litt brent inne i cupeen. Det kom en slags suselyd når jeg ikke hadde gasspådrag. Stoppet bilen og kikket i motoren. Da så jeg litt røyk fra det lille rommet hvor bremsekraftforsterkeren ligger, altså øverst på venstre side i motorrommet. Jeg kunne også lukte brent der. Hva ligger der? Og hva kan det være? Har noen erfaringer med dette?

Er en 2003 mod 320D

Lukta det olje ? Eller bare brent ? Tdsen min lekker i banjokoblinga på turboen da ryker det ved ville jeg sjekka etter oljelekkasje der . Vist det lukta bare svidd ville jeg gått over sikringsboksen sjekka om klima å alt fungere som det skal , lykketil får si fra når har finni ut av det :) har selv noia for alt av røyk som dukker opp der det ikke skal

Skrevet

Syntes ikke det lukta så brent olje, men skal få gått over motoren å sjekke de koplingene jeg får sjekket samt turboen. Får en dårlig følelse av brent lukt i motorommet ja :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...