beemerfanatic Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Har en topp liggende som jeg ikke har behov for. Gått under 10000 km etter overhalling. Den er planet å samtidig ble det byttet nye vipper,aksler,oljerør,eksenterskruer,glassblåste ventiler og vetiltetninger.Denne er også utstyret med trimkam,286GR hvis jeg ikke husker helt feil. 3500,- Har masse andre motordeler liggende,så bare spør hvis du trenger noe.
cato'n Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 hei har du oljefilter huset me oljekjøler tillkopling?
beemerfanatic Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 huset har jeg,men tilkobling? er til automat da eller? min er til manuell,så den har ikke det. lage selv?
Iceybear Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 veit jeg er helt enig med deg BF, men det ender som regel der allikevel etter selger har kasta bort 2-3 mnd
Lamek Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 m30b35 har 2 uttak i topp av oljefilterhus som det skal gå 2 slanger frem til kjøler fra.. kjøling av motoroljen.
beemerfanatic Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 jeg har ikke noe slanger på huset mitt hvertfall.. ikke sett det på noen heller.
cato'n Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 vist det ikke er M30b34 som har uttak for oljekjøler? hmm
Iceybear Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Har en topp liggende som jeg ikke har behov for. Gått under 10000 km etter overhalling. Den er planet å samtidig ble det byttet nye vipper,aksler,oljerør,eksenterskruer,glassblåste ventiler og vetiltetninger.Denne er også utstyret med trimkam,286GR hvis jeg ikke husker helt feil. 3500,- Har masse andre motordeler liggende,så bare spør hvis du trenger noe. bytte i fancy laptop? 1 år gammel, ikke stjålet tenkte å legge den ut for rundt 3-4 tusen så kom jeg på at jeg kunne jo høre om du er int..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå