hardrocxsludge Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Hallo, har en e36 som skal bygges om til m3 nå . Har aldri bygget en bil som jeg har godkjent før og lurer på litt tips og triks . skal jo først sende søknad om å få godkjent ¨å begynne på ombyggingen . Hva kan lønne seg å ha med i denne søknaden ? Takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 bump ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 søk søk og søk på forumet og google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Her ser du skjema i avatar. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=170467 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Takk Tar gjerne i mot flere linker og forslag , slik at jeg får skrivd en søknad som er best mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Du må ha papirer på motor og understell fra donorbil. Har du det, skal du søke vegvesenet om ombygging på eksisterende bil, hk avgift slipper du når bilen har vært i norge i over 10 or eller er 10 år gammel. Får du godkjenning på det er det bare å bygge om, etter du har bygget om må du til ett bmw verksted (kan være lurt å alliere seg med ett på forhånd) å få de til å godkjenne at den du har bygget om er identisk til en original m3, da det er gjort er det bare å vise den på vegvesenet til 460 spenn. ---> skilter, tut og kjør. Ringte vegvesenet her om dagen da jeg skal bygge om min e36 etterhvert. Hva slags motor skal du ha i den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 blir 3,2 m3 ! Bilen er momset inn og alle papirer er i orden for ombygging, så da er det vel egentlig bare å sende søknad om å starte ombyggingen ! Trodde ikke bmw verksted tok på seg slike jobber lenger jeg ? Hørt mye om at man må ordne delenummer liste osv og vise selv hos BT !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Det aner jeg ikke. Men BMW tar jo betalt for å se på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Får høre litt rundt ! er nok ikke noe problem å få godkjent detta, men tenker det er greit å spørre her så jeg får satt opp en grei søknad syns jeg . skal ikke ha med for mye å ikke for lite, finne hva som trengs å hva som er nyttig og bra osv . Har jo aldri gjort detta før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Her har du en mal til søknadskjema.. http://www.2shared.com/file/FlmN1MjT/sk ... l_117.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå