Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Byttet AC vifte for en stund tilbake. Demonterte lykter, støtfanger etc. for å komme til vifta. Måtte da løsne dekselet som sitter bak nyrene på e39. Dette er blant annet festet med 3 ekspanderende nagler. De var litt slitne så kastet dem og tenkte at det var kurant å kjøpe nye. Men der tok jeg feil. Sjekket i ETK, fant dele nr og alt. men de viste seg å være annerledes enn de som satt originalt i min bil. De jeg fikk, fikk jeg ikke til å passe. Hender jo at det kommer oppgradert vare av ting og tang, men den her var en liten nøtt.. :?:

dekselet som ble demontert

2kkx2et12beu3no0wl1u.jpg

klipsen jeg fikk delenr 51718229003

593yx9a4xy7j5afl7ry7.jpg

nr 30

21193.gif

• 2 months later...
Skrevet

Hehe... jeg skal gjøre samme jobben, og har også kjøpt inn 3 stk slike klips. Fikk høre på GS i Oslo at det var en som hadde vært innom og kjøpt 3 stk for en tid tilbake, og siden de ikke hadde hørt noe regna de med at klipsene hadde passet. Det var vel kanskje deg det? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja det stemmer. Men delen du fikk er riktig i følge BMW og ETK. Hvis det ikke passer hos deg også så gjør som meg, kjøp 3 stk klips av den typen som fester støtfanger i bjelke. Fungerer fint det altså :)

• 3 years later...
Skrevet

Jeg fånt noe jeg kunne bruke på bilxtra lokalt her, men de var dyre.. 10kr stykke må du skjønne.. de så ut som en en bolt av plast, med tagger/ mothaker. De kunne bankes inn, men det er tvilsomt at de kan gjenbrukes da jeg tror mothakene går i stykker.

Til sammenlikning tar schmiedmann 6 kr. Stykket for for originale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...