FCBayern Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Byttet AC vifte for en stund tilbake. Demonterte lykter, støtfanger etc. for å komme til vifta. Måtte da løsne dekselet som sitter bak nyrene på e39. Dette er blant annet festet med 3 ekspanderende nagler. De var litt slitne så kastet dem og tenkte at det var kurant å kjøpe nye. Men der tok jeg feil. Sjekket i ETK, fant dele nr og alt. men de viste seg å være annerledes enn de som satt originalt i min bil. De jeg fikk, fikk jeg ikke til å passe. Hender jo at det kommer oppgradert vare av ting og tang, men den her var en liten nøtt.. dekselet som ble demontert klipsen jeg fikk delenr 51718229003 nr 30
Hollabaloo Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Hehe... jeg skal gjøre samme jobben, og har også kjøpt inn 3 stk slike klips. Fikk høre på GS i Oslo at det var en som hadde vært innom og kjøpt 3 stk for en tid tilbake, og siden de ikke hadde hørt noe regna de med at klipsene hadde passet. Det var vel kanskje deg det?
FCBayern Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Ja det stemmer. Men delen du fikk er riktig i følge BMW og ETK. Hvis det ikke passer hos deg også så gjør som meg, kjøp 3 stk klips av den typen som fester støtfanger i bjelke. Fungerer fint det altså
håkon_w Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Hvor kan jeg kjøpe sånne klips? Det er frontfangeren min som trenger noen slike, er det noe biltema har, i såfall hva heter de? Det er noen sånne jeg jakter på http://www.schmiedmann.no/no/produkt/1936806-nytt?produkt=51471911992
håkon_w Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Jeg fånt noe jeg kunne bruke på bilxtra lokalt her, men de var dyre.. 10kr stykke må du skjønne.. de så ut som en en bolt av plast, med tagger/ mothaker. De kunne bankes inn, men det er tvilsomt at de kan gjenbrukes da jeg tror mothakene går i stykker. Til sammenlikning tar schmiedmann 6 kr. Stykket for for originale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå