willyak Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 dette er en unik mulighet til og skaffe seg sykt rå felger! disse er det ikke mange av! og et av de få om ikke det eneste sette i norge som har denne dim og er nye! felgene pakket eg ut av kassene for en uke siden og har kjørt med de 500 km! felgene er til 5 serie, med et som passer best der, men har hat de på e46 cab. felgene er i dim: 10 x 18 ET18 bak og 8,5 x18 ET13 forran og TUV papir medfølger. ta kontakt på tlf 975 86 756. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treige Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Tenkt noen min/start pris sånn ca..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Er jo teoretisk sett ikke nye lenger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willyak Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Felgene er nye!. Brukte De på bmw treff i helgen. De vurderes solgt. Bud over 16 000 mottas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Passer de på E34 uten at det tar borti? Skal jo være ET20. Selges de med eller uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willyak Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Passer de på E34 uten at det tar borti?Skal jo være ET20. Selges de med eller uten dekk? ja det går. har en kompis som har 18" med det et og samme bredd på felgene:) ang det med dekk, så kan de selges med de som står på , 225-40-18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hvilke dekk er det? de også nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willyak Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Hvilke dekk er det? de også nye? de er ikke helt nye, er kjørt 2500km... minerva dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Ok:) Skal få noen til å photoshoppe litt, så jeg ser hvordan det blir seende ut på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willyak Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ok:)Skal få noen til å photoshoppe litt, så jeg ser hvordan det blir seende ut på bilen ja det får du gjer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det ble veldig bra Men hva var nypris på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willyak Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Det ble veldig bra Men hva var nypris på disse? ny pris er høy. og de settene som er i 17" og er brukte går for 9000-13000. kom med bud, de bare vurderes solgt siden eg skall bytte bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Er "høy" alt du kan si om nypris? Greit å ha noe å gå ut ifra syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Villig til å møte meg f.eks i molde ved evt. kjøp btw? Du bor ett stykke unna meg ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå