stian1990_2 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Heisann, har prøvd og finne en DIY eller tips til følgende sak. Kjøpte nytt interiør til min 96 E39, i disse dørtrekkene var det lys under. Dette var det ikke orginalt på bilen, og nå har jeg litt lyst til å få dette til å fungere. Hvor blir det enklest å hente spenning fra? Må jeg trekke kabler helt opp til taket, sikkringen tåler vel dette? Vil koble det slik at lysene kommer på når dørene åpnes såklart Er det best og bruke et relè kanskje? Blir vel litt mer arbeid ettersom jeg da må hente ny forsyning fra batteri som er bake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hva slags lys er det snakk om? Vanlig glødepære eller LED? Er det Led, trenger du ikke ny "kurs" fra batteri Er det glødeøamper, må du regne litt på det Spørs hvos mange, effekt osv. Du kan fint hente strøm direkte fra lysmodulen, men det enkleste er å henta fra taklyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Det er glødeperer som står i pr dags dato, men dem kan byttes ut til led regner jeg med om noen vet av slike? Hvor sitter lysmodulen på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå