rapidspeed Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 har fått tak i ett sett med originale facelift baklamper.. det jeg kom til å tenke på er jo at min er en 2000mod 525d... bilen jeg tok dem fra er en 525d 2001mod... vil jeg ikke få problem med checkcontrol pga ledi kjørelysa på facelift lampene? ser jo det står 0,7w på hver av disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allrad Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 du må ha plukke ut lysmodulen også. Sitter ved hanskerommet på pass siden. Bilen må kodes om hos en som har utstyr til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 du må ha plukke ut lysmodulen også. Sitter ved hanskerommet på pass siden. Bilen må kodes om hos en som har utstyr til dette takk for det... kjennetegn for lysmodulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allrad Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Den er vel ca 20x10cm, mulig den sitter i panelet ved høyttaleren på høyre side... er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå