Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på jakt etter en bil som går i 1-2 mnd føre den behøver å bli vraka, så utseende og stand kan være sånn det vill bare bilen går å at det er skilter på den.. trenger bil for å komme meg frem å tilbake jobb når jeg har noen problemer med min e36.. helst i nærheten av hedmark..

Skrevet

Jeg har en fullt fungerende 93 mod Fiesta stående med skilt. Skal få den for 1500.- :) Men bilen står i nerheten av Trondheim :lol:

Skrevet

Har en hvit 4d e36 sedan. 318i motor. (fabrikk-ny kam + regreim for 3000km siden), Eu til 10.2012.

Går for 10.000,- + årsavgift. Skilter sitter på

Skrevet

Jeg har en Mercedes 1986 modell som er EU godkjent et år til som starter og går, lite rust og i god stand. Denne bør du ikke skrote etterpå da. Jeg skal ha 9000 inkludert årsavgift. Du får sikkert solgt den til noen andre etterpå. Interessant? Kan kjøre den til Oslo S for deg når som helst så kan du overta den der.

Skrevet

den fiesta hørtes helt grei ut da jeg ikke trenger bil så lenge :wink: bare synd den var så langt nord :lol: men viss jeg ikke får noen rask løsnig på bilen min så kan det hende jeg kommer oppover for å hente den siden faderen er i trondheim 2 ganger i uka med semi :wink: de to andre var litt over prisklassen jeg hadde tenkt når jeg bare trenger bil i noen mnd og jeg ikke er så flink til å behande bila mine noe pent når dem koster under 25000 :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...