SvadZ Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 er på jakt etter en bil som går i 1-2 mnd føre den behøver å bli vraka, så utseende og stand kan være sånn det vill bare bilen går å at det er skilter på den.. trenger bil for å komme meg frem å tilbake jobb når jeg har noen problemer med min e36.. helst i nærheten av hedmark..
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Jeg har en fullt fungerende 93 mod Fiesta stående med skilt. Skal få den for 1500.- Men bilen står i nerheten av Trondheim
AlXz Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Har en hvit 4d e36 sedan. 318i motor. (fabrikk-ny kam + regreim for 3000km siden), Eu til 10.2012. Går for 10.000,- + årsavgift. Skilter sitter på
Owe Kristiansen Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Jeg har en Mercedes 1986 modell som er EU godkjent et år til som starter og går, lite rust og i god stand. Denne bør du ikke skrote etterpå da. Jeg skal ha 9000 inkludert årsavgift. Du får sikkert solgt den til noen andre etterpå. Interessant? Kan kjøre den til Oslo S for deg når som helst så kan du overta den der.
SvadZ Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 den fiesta hørtes helt grei ut da jeg ikke trenger bil så lenge bare synd den var så langt nord men viss jeg ikke får noen rask løsnig på bilen min så kan det hende jeg kommer oppover for å hente den siden faderen er i trondheim 2 ganger i uka med semi de to andre var litt over prisklassen jeg hadde tenkt når jeg bare trenger bil i noen mnd og jeg ikke er så flink til å behande bila mine noe pent når dem koster under 25000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå