sun9 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Har alltid likt BMW, men har hittil ikke hatt en i mitt eie. Er på utkikk etter noe med power, 3 serie stasjonsvogn. Vil helst ha diesel. Budsjettet mitt ligger opp til 200000,- Er det noen av dere her inne som har tips til hva jeg bør velge? Har sett 04 mod. 3.20 (med modifisert motor, 185hk/400nm), skinn intr., som har gått rundt 200000km avertert til 175000,-+ Er dette f.eks. et godt kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det er ikke noe å hoppe i taket for det nei. Et tips fra meg vis du vil ha E46 diesel, og litt ekstra power så dropp autolat. Den tåler ikke allverdens med juling. Ihvertfall ikke når vi snakker om biler som har gått verden rundt noen ganger. Ville også ha sett etter en med m-tech da E46 uten er veldig trist igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Er også mulig at du kan gjøre deg et kupp på en enda nyere bil enn E46, feks. E90. Da blir det evt. 318d eller 320d til den prisklassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sun9 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Ok. Takk for nyttige råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå