Malde Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Start problemer og sviver på høyt turtall av og til..BMW e39 520i Hei har en E39 520i. for noen uker siden begynte den å svive på høyt turtall ved nedgiring ( i fri )ligger på mellom 1000-1500omdr. nå har den blitt tungstartet. Da jeg åpnet påfyllings lokk til olja var det litt trykk. ( et lite slurp ) ( når den står og sviver på tomgang sviver den helt fint ) Noen som har vert borti dette før? Takk for alle svar:)
mudbug Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Har du sjekket falsk luft?? tett veihusventil. Hvilken model har du???. Sist gang skiftet jeg veihusventil fant jeg belgen utenfor throttleventil masse hull som dette
Malde Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 belgen begynner og bli morken ser den har sprukket litt opp. dette er en 97 mod. har også skifet toppakning for ca 3-4 måneder siden trodde kansje at en vakumslanger var løs eller noe men har ikke funnet noe.
Malde Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Hei skiftet innsugsbelg og veivhusfilter/slanger som var tett. fant også brudd på ledning til veivsensor. buttet også denne og problemet er nå vekk. må bare slette feilkoder:) takk for hjelpen
mudbug Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Det er bra at du løser problem. Jeg tror at veihusventil og alle slangene må skifte etter en tiår periode som en del av vedlikeholdsprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå