Hifonic Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Finner ikke navnet på fargen på skinnet i bilen. Noen som kan hjelpe: Og gjerne tips på produkter for skinnbehandling og farging av skinnet.
Lommelom Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Om du tar handa under pasasjerstolen,oppunder der ligger et papirark. På det arket står alle dine koder til bilen frx alt extrautstyr farge på skinnet etc etc. Orginalt skal det ligger et ark der i alle fall på alle biler fra BMW
Mikael-B Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Event. står det i utstyrslista di. Ser ut til å være Individual interiør og. For farge av skinn anbefaler jeg Swissvax Leather Healer eller Dynamixdyes. For vedlikehold, rens og impregnering av skinn anbefaler jeg Swissvax Leather Kit.
Hifonic Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Der lå ingen ark og har heller ikke utstyrslista til bilen.
<BeamerZ> Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Hvis du sender en mail til eller drar innom en BMW-forhandler med chassisnummeret på bilen, så kan du få en utskrift av utstyrslista på bilen da den var ny, der står også fargen på interiøret EDIT: Evt. så kan du ringe en forhandler hvis du vil ha svar kjapt og bare trenger å vite fargen på interiøret
Hifonic Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Planen er å dra innom Bavaria i dag ja Takk for hjelpa alle sammen!
Blade Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Du kan også bare ringe koed.no-gutta, de sender lista til deg på mail med en gang.
hao Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 [quote name=]Hvis du sender en mail til eller drar innom en BMW-forhandler med chassisnummeret på bilen, så kan du få en utskrift av utstyrslista på bilen da den var ny, der står også fargen på interiøret EDIT: Evt. så kan du ringe en forhandler hvis du vil ha svar kjapt og bare trenger å vite fargen på interiøret Du kan bruke denne istedet.Men tror ikke du får opp setefarge viewtopic.php?f=9&t=157483
<BeamerZ> Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 [quote name=]Hvis du sender en mail til eller drar innom en BMW-forhandler med chassisnummeret på bilen, så kan du få en utskrift av utstyrslista på bilen da den var ny, der står også fargen på interiøret EDIT: Evt. så kan du ringe en forhandler hvis du vil ha svar kjapt og bare trenger å vite fargen på interiøret Du kan bruke denne istedet.Men tror ikke du får opp setefarge viewtopic.php?f=9&t=157483 Jo, interiørfargen skal stå på utstyrslisten. Gjorde hvertfall det på utstyrslista til 325'n jeg hadde
baremats91 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 send meg 7 siste i chassinr så skal jeg finne det ut på et blunk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå