SuxXx Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Bilen min er vraket, og er ikke så interessert i å gi forsikringen interiøret mitt uten å få noe ekstra for det. Så hvis noen har lyst til å bytte ut interiøret sitt i en coupe, har du en sjanse her! Jeg er avhengig av at jeg får et interiør i bytte, altså, jeg får et komplett orginalt interiør (forseter, baksete, sidepaneler) uansett stand igrunn. Så får du mitt interiør. Men vil ha et mellomlegg på 6000,- PM om du er interessert. Må skje fort, før forsikringen evt skal hente bilen... Holder til i Arendal Link til bilder av bilen med setene i: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=121657
-Erik- Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 er vader interiøret i skinn ? bilder ? Om du hadde klikket deg inn på linken han la opp så hadde du sett bilder
Dirty Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 har et komplett interiør. men syns 6 tusen var noe drøy for lyst slitt vader
martinbmwmkiller Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 nei da er jeg ikke interisert ! er ute etter svart skinn vader interiør
SuxXx Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 dirtydicky: er ikke mye slitt dette.. passasjersete kan du kjenne er brukt pga fra en engelsk bil, men ingen hull eller stygge merker. førerstol og resten er strøkent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå