morten325i Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 hei.. har en 85 mod e30 med s50b32 motor.. skal flytte motor å driv over i en facelift bil 90mod... så lurte på om det er noe forskjel på hovedhontakten på disse? eller om det er bare å sett over å koble over kontakten.. motoren sto i e30 nor jeg fikk den så har ikke koblet ledningsnette selv.. eller andre ting som må fikses?? er det noen her inne som har fåd godkjent sin e30 med s50b32? har komplett m3 e30 undersell på bilen også... hvilken papirer man trenger for å kansje få dette mulig? og en ting til.. driver å plages litt med kjølingen på den... nor motoren bakker går den opp mot 90 grader..men med en gang jeg kjører eller gir litt gass så detter tempen ned...men det som er at jeg får ikke noe varme i varmeapperate... virker som det er dårlig jennomstrømning med vann... kan det være vannpompen som kan dårlig?? morten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Er det rund eller firkantet motorkontakt i '85 modellen? Er uansett garantert forskjellig motorkontakt selv om begge skulle være runde, er vel 3-4 forskjellige? Det er mulig å godkjenne S50B32 i E30 nå ja, BT har endelig klart å bestemme seg. Larsen-Racing her på forumet har nettopp gjort det, var vel i forrige uke. Og det med kun Hartge papirer som ligger tilgjengelig på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 åaky næi det der rund kontakt på begge bilene... det skal vel ikje være mulig å få det til..men kun jo ha vore fint med litt info såpass ja....må vel prate litt med BT...de er helt nasi her oppi nord/vesterålen .... du får såvidt godkjent bilen med senksett så :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 noen som kan si meg hvor mye bensintrøkk s50b32 motorn skal ka?? har hatt turbo motor i biln før å har ståans bensintrøkkregualtor som jeg stiller på selv.. sån at den ikke får for lite bensin så :s har noen forslag til en bra clurth til denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 5 bar bensintrykk skal S50B32 ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 oki takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå