Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja kan ikke mene å huske jeg har sett noen som har det, ikke komplett, du kan jo få noen til å ta mål av baksetet å sammenligne hvor mye det er snakk om ;)

Skrevet

Hm, hvorfor vil du ha det egentlig? Det eneste jeg kan tenke meg som er positivt med de er utseende. De veier mye, er sinnsykt vonde å sitte i over lenger tid og de har dårlig sidestøtte.

E30 M3 seter eller Performace seter er mye bedre, og passer dessuten mye bedre :)

Skrevet

Helt enig Mikael ;) Jeg også var sinnsykt sugen på slike i e30'n, de er jo dritfine. Men det hjelper ikke når de veier ett tonn og ikke er noe gode å sitte i...

Skrevet
  Mikael-B skrev:
Hm, hvorfor vil du ha det egentlig? Det eneste jeg kan tenke meg som er positivt med de er utseende. De veier mye, er sinnsykt vonde å sitte i over lenger tid og de har dårlig sidestøtte.

E30 M3 seter eller Performace seter er mye bedre, og passer dessuten mye bedre :)

Har ikke peiling på hvordan de setene er faktisk, aldri prøvd å såtte i dei før.. syntes de ser helt råå ut, derfor tenkte jeg at de kunne bli stasent.. men er viktigest med comfort spør du meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...