Dreffs Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Noen som har peiling på det går and å ha m3 vader skinn interiør fra e36 i e30?
KKise Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Tror baksetet blir for breit, førersetene går om du lager festebraketter selv.
Dreffs Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Ante meg det ja, hadde vært ganske kult med slikt interiør i e30
KKise Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Ja kan ikke mene å huske jeg har sett noen som har det, ikke komplett, du kan jo få noen til å ta mål av baksetet å sammenligne hvor mye det er snakk om
Mikael-B Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Hm, hvorfor vil du ha det egentlig? Det eneste jeg kan tenke meg som er positivt med de er utseende. De veier mye, er sinnsykt vonde å sitte i over lenger tid og de har dårlig sidestøtte. E30 M3 seter eller Performace seter er mye bedre, og passer dessuten mye bedre
Sturlis Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Helt enig Mikael Jeg også var sinnsykt sugen på slike i e30'n, de er jo dritfine. Men det hjelper ikke når de veier ett tonn og ikke er noe gode å sitte i...
Dreffs Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Mikael-B skrev: Hm, hvorfor vil du ha det egentlig? Det eneste jeg kan tenke meg som er positivt med de er utseende. De veier mye, er sinnsykt vonde å sitte i over lenger tid og de har dårlig sidestøtte. E30 M3 seter eller Performace seter er mye bedre, og passer dessuten mye bedre Har ikke peiling på hvordan de setene er faktisk, aldri prøvd å såtte i dei før.. syntes de ser helt råå ut, derfor tenkte jeg at de kunne bli stasent.. men er viktigest med comfort spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå