mxsondre Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Er ikke så veldig lenge til før e30'n skal på lakk. Jeg hadde egentlig bestemt meg for avusblue. Men ettersom jeg fikk se mye anna fint, så ble jeg veldig i tvil må jeg si. Akkurat nå står det mellom blå,grønn,brun og grå. Så hvis det er noen som har noe tips, så vis meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Brunfargen som BMW bruker mye på bilene sine for tiden synes jeg er veldig stilig. Den heter Marrakeschbrun metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 er akkurat den fargen jeg har sett på å. også The British Racing Green Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Men, nå er det en annen her inne som har den fargen, samt at en annen en skal lakke i samme farge (ikke at det på noen måte er grunn til å la være). Mitt tips er: Vær litt "utenom", og finn en farge som ikke noen har her inne Helst en original BMW-farge, men kanskje en som ingen har på E30.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Porsche hadde mange fine brune farger før i tiden, f.eks Cognacbraun, Nutmegbrown osv. Absolutt verdt å sjekke ut, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Men, nå er det en annen her inne som har den fargen, samt at en annen en skal lakke i samme farge (ikke at det på noen måte er grunn til å la være). Mitt tips er: Vær litt "utenom", og finn en farge som ikke noen har her inne Helst en original BMW-farge, men kanskje en som ingen har på E30.! Mente du The British racing green nå ? at det skal være utenom de andre er jeg enig i, men tenker mest på de i nærområdet mitt at de ikke har det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Porsche hadde mange fine brune farger før i tiden, f.eks Cognacbraun, Nutmegbrown osv. Absolutt verdt å sjekke ut, spør du meg. sier du det ja. Da skal jeg se litt på dom takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 british racing green er det ingen som har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 nei, ikke som jeg har sett værtfall men Marrakeschbrun er også veldig fin syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Var marrakesch jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Den fargen her kunne vel blitt ganske grom på e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Det første bilde, er det british racing green? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Jeg mener den er achatgrun. Original BMW-farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Ikke ta lambo-orange, jævla fint men MYE oppmerksomhet når du kjører gjennom byen, slitsomt i lengden :/ British racing green ser jo veldig bra ut vist man har sorte lister++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå