Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vurderer sterkt og kjøpe denne her: http://www.dealextreme.com/p/carsoft-6- ... ull%20view

Først og fremst, er dette lett og bruke selv for dem som ikke er super bilkyndig? Og når du har koblet denne til og den finner feil, hva vil komme opp da? Ord som sier hva som er ok og ikke, eller koder?

Jeg har også hørt noe om at kablene som skal inn i pcen skal inn i en com-port, er dette noes om nye pcer vanligvis ikke har eller? For og være helt ærlig vet jeg ikke hva en com-port er :P Sett at min pc ikke har det, finnes det noen overganger som vil virke da isåfall?

Takker for svar!

Skrevet

1: Regn med laaaaang leveringstid fra Dealexstream, 6-8uker er ikke unormalt fra dem.

2: Enkelt i bruk, du får opp feilmeldinger med både forklaring og varenummer VIN hvis du har noen feilmeldinger.

3: Ja comport og XP er best, men har du ikke comport er cardbusadapter (PCMCIAkort) med comport det nest beste, dette settet er IKKE glad i usb overgang.

Skrevet
Hei! Jeg vurderer sterkt og kjøpe denne her: http://www.dealextreme.com/p/carsoft-6- ... ull%20view

Først og fremst, er dette lett og bruke selv for dem som ikke er super bilkyndig? Og når du har koblet denne til og den finner feil, hva vil komme opp da? Ord som sier hva som er ok og ikke, eller koder?

Jeg har også hørt noe om at kablene som skal inn i pcen skal inn i en com-port, er dette noes om nye pcer vanligvis ikke har eller? For og være helt ærlig vet jeg ikke hva en com-port er :P Sett at min pc ikke har det, finnes det noen overganger som vil virke da isåfall?

Takker for svar!

Jeg vil heller investere DIS/GT1 utstyr enn carsoft. Les denne tråden:

viewtopic.php?f=1&t=185178&start=0

Det er en overgang fra USB til COM port.

Skrevet

det kan være et helvette å få i drift med tanke på installasjonen..i tillegg ble det oppdaget virus i en carsoftfil på pc'n.har ikke fått undersøkt dette nermere enda men jeg vil anbefale å holde deg unna dette før dette blir oppklart..

Skrevet

Gikk veldig greit å få min i drift. Har dog ikke rukket å bruke den til så mye annet enn å resette airbag-lampa (noe som koster 900,- hos BMW).

Skrevet

Hva vil egentlig en diagnose kunne oppdage? Vil en diagnose-scan med carsoft feks. oppdage om foringer eller casterstag er gåent?

Skrevet

Har bestilt fra DX sikkert 20 ganger. ALDRI opplevd lenger leveringstid enn 14 dager, som for meg er helt akseptabelt med tankte på at det er gratis frak.

Det med virus i Carsoft softwaren er feil. Det er nok din antivirus som reagerer på at det ligger ved en crack. Installasjonen gikk forøvrig på 3 minutter for min del. Enkelt og greit. Når det kommer til feilkodene som kommer opp, må det kanskje litt googling til for å finne ut eksakt hva som er galt. Min versjon leverte kun meldinger på tysk, så jeg måtte kjøre de gjennom google translate.

Skrevet
Har bestilt fra DX sikkert 20 ganger. ALDRI opplevd lenger leveringstid enn 14 dager, som for meg er helt akseptabelt med tankte på at det er gratis frak.

Min versjon leverte kun meldinger på tysk, så jeg måtte kjøre de gjennom google translate.

Det finnes to filer som du overskriver de gamle filer for å få ut melding på engelsk. Jeg ser om jeg har på min ekstern harddisk, skal jeg laste opp for deg.

Skrevet
Hva vil egentlig en diagnose kunne oppdage? Vil en diagnose-scan med carsoft feks. oppdage om foringer eller casterstag er gåent?

Nei foringer og stag må du sjekke selv,carsoft sjekker kun bilens moduler,fins egne moduler for lys,motor osv ,får du for eks feil på airbag så lagres dette i en modul,carsoft leser modulen og gir deg en kode og melding om feilen,du kan slette minnet i alle bilens moduler og kjøre en tur før du tar en full diagnose så får du en oversikt over bilens tilstand,du kan også lese av vanntemp\ladestrøm osv med motor i gang pluss mer,noen enkle ting kan også programmeres som språk\sentrallås autolåsning osv.Bruk comport ,usb gir ikke nok strøm til utstyret.

Skrevet

Jeg ser det at alle skriver at com-port er nødvendig. Dette har inen av mine pc-er, de har nok heller ikke mulighet til og ha et slikt "kort" i seg som gjør at nyere pcer får com-port inngang. Så da er spørsmålet, vil det gå og bruke carsoft med com-port til usb converter? Isåfall er dette mye styr, hva må gjøres for at det skal gå?

Skrevet

Pcmcia kort med comport fungerer utmerket til carsoft på bærbar pc.Usb til com converter er alt for ustabilt hvis du skulle få det til å virke,selv om noen hevder det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...