pål Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Trenger hjelp til å finne dele nr på disse delene: Dette er brakketen til å skru bakfangeren til selve karroseriet, finner den ikke hos koed eller gs, har pratet med en lokal BMW forhandler å sett i delekatalog der, uten å finne denne delen. Finner bare en støtabsorberer men den ligner ikke på hva jeg har ifra før i det heletatt. Bilen er en 88 mod e30 facelift, var montert hengerfestet på den, mulig det har noe med dette å gjøre. Er det noen som har brukt som ikke er bøyd eller altfor rustent er jeg interessert i det også. Bilde av braketten: Trenger også denne delen: Denne stikkes inn i bakplata og festes gjennom bagasjerommet.
2000Touring Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Er det nr 1 her du er på jakt etter? http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4-doors/Europe/320i-M20/LHD/M/1988/june/browse/equipment_parts/single_parts_of_trailer_hitch/
2000Touring Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Stemmer at del nr 13 er forskjellig fra hva du har ja. I tillegg har de også gått ut av produksjon. Men hvorfor kan du ikke bare pusse opp de du har og bruke de? Er de ødelagte? Grunnen til at de er forskjellig kan nok være at det er montert hengerfeste på bilen.
hao Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Monterte krok på en E36 og det ble denne delen forandret når vi skiftet over til krok. Delen var ikke helt lik E30 men hovedsakelig for å feste og justere bakfanger opp og ned.
pål Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Takker for rask hjelp, stemmer at det er nr 1 jeg lette etter, men ser jo det at jeg ikke vil trenge den nå da jeg har fjernet kroken, eller ? De brakketene jeg hadde var bøyd og veldig rustne så var derfor jeg kastet de, regnet i grunn med at de skulle være lett å få tak i nye. Spørsmålet er da om jeg kan bruke de støtdempende festene? bør vel kunne bruke de. Beste hadde vel vært å fått tak i like de jeg hadde da, ny koster 1600 kr stk hos BMW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå