can92 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Hei! trenger hjelp med hvordan jeg skal bytte innerskjermen på min E36 coupe! håper noen kan hjelpe litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 er sabla enkelt, ta av fohjulet så ser du d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 takk for svar Skal bytte forskjermer også! Burde jeg sette på forskjermene først eller innerskjermene først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 forskjerm først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 så monterer man forskjerm, og etter det innerskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Tok av innerskjermen bak på min touring og det var vel 2 "plugger/klips" og 4 skruer eller noe.. Veldig enkelt. Om du ikke får det til, så kan jeg sikkert prøve å hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Tok av innerskjermen bak på min touring og det var vel 2 "plugger/klips" og 4 skruer eller noe.. Veldig enkelt. Om du ikke får det til, så kan jeg sikkert prøve å hjelpe deg Den er grei regner med at jeg skal få det til Men tusen takk for tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 husk å juster åpningene mellom panser, forskjerm og fordøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 husk å juster åpningene mellom panser, forskjerm og fordøra hæ ? hvilken åpning`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 åpningen/sprekken mellom panser og forskjerm, dør og forskjerm. Sånn at du får lik åpning i bunn og topp. Forskjermen skal også stå en anelse lenger ut i bakant i forhold til framsiden av døra for å unngå vindsus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 åja sånn ja! Trodde du prata om innerskjermen jeg vet jeg må justere forskjermen litt Men det er vel en lett jobb, ikke like vanskelig som en dør vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå