can92 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Var veldig uheldig igår og klarte å knuse min Iphone 4 på begge sider! Telefonen funker akkurat som den skal, bortsett fra at skjermen er knust. Hadde heldigvis forsikring, sendte de bilder av den, og de sa at de like så godt kunne gi meg en ny Iphone, så jeg bestilte meg en ny en! Hvit Men jeg selger da denne til høyestbydende, følger med eske med lader og alt! og som sagt, så funker mobilen helt fint, eneste er knust skjerm
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 nå nok litt over det folkens.. koster ikke all verden å fikse dette, og den er fullt brukbar som den er
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Fått bud 1000 kr men må ha merenn det, da jeg solgte en knust iPhone 3 får mer enn det
can92 Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Er ikke så mye å se på.. Er en knust iPhone, men fult brukbar (den jeg bruker nå)
extremracing.net Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 om du har reggistrert tlf med serienr så kan den bli stengt for videre bruk.dvs IKKE signaler. Men ikke alle som gjør det etter hva jeg har forstått. bare til opplysning PS!!!!les litt nedover i tråden jeg har linket til under her! viewtopic.php?f=14&t=23447&start=1860 Can92 er ikke til å stole på. Kjøpte et sett lykter hos han, han hadde "glemt" sende med bakdekslene for å komme til pærene, etter jeg sa fra om dette, svarer han ikke på sms, pm eller tar telefon. Styr unna. er enig.. kjøpte 2 dekk av han hvor det ene var ødelagt.. og prøve å snakke med han igjen og fikk til slutt bare en pm hvor jeg fikk beskjed om å få meg ett liv.. Den fyr´n har minst 2 brukernavn også, byr over seg seg selv på egne varer osv.. snusk og bedrag. minbla er det andre jeg vet om.
can92 Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Fy faen for noe tull!! Har ikke lurt noen av de og har ikke tø brukere!! Dekslene bak lysa har jeg sagt jeg ikke finner!! Dekka til morty var ubrukte!! De var ikke pakka ut fra folien de kom med en gang! Så enten han som har ødelagt eller fabrikk feil. Ringte dekkonline for han for å finne ut mer! De sa at det kan umulig være fabrikk feil så eneste som kan ha ødelagt det dekket er morty han selv!
SondreLM Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Hører du er samme bruker som "minbla". Da kan du i så fall åpne mandagen ved å sende rattet mitt! Begynner å bli myye negativ omtale om deg på forumet nå..
Telcontar Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Denne tråden tok en søt vending. Hehe, det var en måte si det på ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå