cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Har hatt ut rattet og instrumentene i min E34, og da tok jeg jo også av airbagen i rattet, men når jeg nå har satt alt sammen igjen, så lyser airbag-lampa. Er det noe som må resettes eller noe, eller kan det være kontakten som har hoppet av e.l?
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Du må koble fra batteriet når du skal koble fra airbag'en, vet ikke om det faktisk kan skje, men folk advarer mot at den kan blåse seg opp mens du fikler på den. For å få vekk lyset må den resettes hos BMW (for rett under tusenlappen), ellers kan du kontakte noen som har Carsoft liggende. Carsoft utstyret ligger til salgs på f.eks finn.no og Ebay til noen kroner. Jeg kjøpte mitt på finn.no for tusenlappen, da for å resette airbaglyset.
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Her har du carsoft til 6.5. Om det er samme utstyret som jeg har skal jeg ikke si noe om. viewtopic.php?f=14&t=189119
cossiemk1 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Ja, jeg koblet fra batteriet når jeg gjorde dette, koblet bilstereo, så da gjør jeg jo alltid det.... Skal vel ikke være noe problem å koble fra airbag uansett, sensoren sitter jo under baksetet. Men er det noen i Vestfold området som kan resette dette for meg kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå