Gå til innhold

M3 Replica 316 strøken

Aksdal
 Share

Anbefalte innlegg

Må etterhvert selge min trofaste bruksbil til fordel for banebil.

Bilen er en 1994 mod med m43b16 motor, El. Vinduer og El. takluke, vippe vinduer bak, manuell gir, kjørecomputer, del skinn interiør med dørsider fra M3 i ekte skinn med 2 høytalere i dørtrekket, komplett utvendig m3 med lister og alt, Keskin kt 1 8.5x 17", 10x 17", cd spiller med mp3, tv, divX, DVD, tuch skjerm, bluetooth, innebygd handsfree(og masse mer.. gps kan man koble til og greier!) km stand. ca 180.000. Eu ok i over ett år, alt teknisk er 100%, ingen rust noe sted. lakket for 1.5 år siden i en spesiell candy lignende rødfarge fra en alfaromeo!

Prisen er 49.000

kun kontakt på 40848484 blir besvart raskt. pm og svar her kan drøye ut litt da jeg stort sett er ute å nyter denne bilen i stedet for å sitte her å se om noen vil ta den fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sprekk i fangeren fremme på noen av bildene, den har jeg akkurat byttet og lakket så er helt strøken nå. med orginalt m3 gitter osv. ellers så er det FK coilovers på bilen, så er bare å senke enda mer, sånn som den er nå, kan du nesten gi gass på farts dumper uten at noe subber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...