sondrestorli Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Hei! Jeg lurer litt på og kjøpe 324td til faren til ein kompis av meg.. Den er ein 1992 modell og har vel problemer med diesel pumpa snakka han om. Den starter greit og sånn, men når den er varm og du stopper bilen så renner dieselen tilbake så den blir veldig vrien og starte igjen.. Han snakka om noko om ein tilbakeslagsventil, nokon som har noko peiling på detta? Såg ny pris på diesel pumpa var dyrt nok, hadde vert greit og slippa og kjøpa ny Mvh Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrestorli Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Det er forresten elektrisk diesel pumpe, ikkje mekanisk. ingen som vet eller kan noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Er ikkje noko problem å montere antisigventil på slangen til pumpa. Fort gjort og koster ikkje mange kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrestorli Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 hvor kan jeg få tak i en slik en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Prøv å ring f eks gs bildeler. Er ikkje sikker på om dei har men det skader ikkje å spørre. Viss dei ikkje har så veit eg at det finnes på Felleskjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå