evo course2 Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Hei. hr div deler til bmw e30 preface og facelift. 1.mtech1 styling,orginalt og i plast(må lakkeres) selges 3000kr/bud? 2.rieger gts front og bakfanger i glassfiber, bakfanger er lakkert(ren sort kode=toyota 040) fronfanger er slipt ned, men trenger div fiks før slipegrunning og lakk.selges 2000kr/bud? 3.mtech2 spoiler og front fanger i glassfiber, trenger rep.selges 1000kr/bud? 4. har div panser i ok stand(må lakkeres)selges500kr/bud? pr stk. 5.har div koffertlokk selges 300kr/bud? pr stk 6.forskjermer usikker på stand må sjekkes om interesse. 7.div pakninger lister osv. sender bilder på sms da jeg ikke finner mitt kamera:P Navn:Daniel årøy Tlf:46628161 sted:våle i vestfold Deler kan sendes, men best om det blir hentet. Kan også lakkeres men da tilleg i pris. men da må du nesten komme med bil slik att jeg finner riktig nyanse av farge for og få best mulig farge match. Mvh Daniel årøy
billybingo Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Er interessert i litt av hvert, særlig m-tech2 og forskjermer, men hva må gjøres med den fronten? -Svar gjerne på pm!
Joakim e30 Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 mtech 1 plasten solgt? mye skader? eller er det kun lakk som må til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå