Gå til innhold

Ny bil på tweety :) 528ia touring

Anbefalte innlegg

hei hei lenge siden jeg har vært aktiv her men blitt mye annet å gjøre(skole osv)

MEN nå har jeg da skaffet meg en ny bmw(har hatt et par i mellom tiden au men :P).

Var å handla meg en E39 528ia touring Shadowline for litt siden. Det blei en touring ettersom jeg har no barn osv så da blei det rangt med sedan.

Her er nye børsa:

02052011872.jpg

06052011883.jpg

06052011881.jpg

02052011868.jpg

Er en ganske bra utstyrt vogn med blant annet :

Skinn(svart)

aircondition

regnsensor

ryggesensor

el vinduer

el tak luke

cruisecontrol

xenon

+ en del andre ting jeg sikkert har glemt eller er usikker på om er standard eller option :)

utover dette er den godkjent senket foran med supert sport dempere. Ellers er det byttet en del før jeg fikk den, som belger bak,lufttank,bremser bak tror jeg +++. Jeg har byttet lufttanken på venstre side og gjort et tappert førsøk på å montere utetemp sensor da den var borte men var stadig -40 grader ute dessverre.

Fremover skal den få ny/brukt/ fikset bakluke grunnet rust selvfølgelig,lakke opp panser(noen steinsprut) eller mulig jeg tar hele fronten når jeg er i farta. Er en ulyd foran som jeg foreløbig har konstatert er dynamo(lageret) så må ha tak i en ny/brukt snart før jeg blir gærn av den lyden, ikke at den er så høy men skal ikke være noe ulyder punktum :P

Ellers er det sote ruter, prøve meg på noe navi(16:9) kanskje,gjøre noe med annlegget som ikke akkurat spiller bra.

Aldri hatt E39 før men syns no denna var skikkelig fin å kjøre med godt drag. Litt moro er det jo at når en først har automat at det er triptronic så en kan få "gira" litt sjøl au :) Fin famile bil et par års tid før det blir no annet på meg mens denna fortsetter som konebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del problemer med fjernstyring av sentrallås å hadde intrykk av at nøkkel blei ladet opp i tenning men det er tydeligvis ikke tilfelle på alle

E39 ettersom mine nøkler har et vanlig batteri i seg. Bestilte 2 stk til 58kr så da blir det forhåpentligvis bedre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...