Gå til innhold

Feil på sentrallås E36!

Berg2
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo :)

For å ta det fra starten så ble det bytta dør på førersiden rett før jeg overtok den, men lås ble ikke byttet så jeg har måtta låse/låse opp biln på pasasjersiden. så i dag fikk jeg ut djevelskapet og bytta låsen, men når jeg var ferdig så får jeg bare låst hele bilen igjen på førerdøra. men kun førerdøra som går opp for sentrallåsen låser ikke opp igjen. :(

og da vist jeg åpner førerdøra går nødblinken på å startsperre kobler inn, og for å få hele sirkusett til og stoppe må jeg låse opp på pasasjersiden som før :shock:

kort sagt sentrallåsen på førerdøra låser hele bilen men ikke opp igjen, bare den ene døra..

noen som vet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du om noen gode koblingsskjema da som kanskje jeg forstår? ;) er ikke så stødig på akurat det feltet om jeg skal være ærlig :) men er det servomotoren i døra som er feil eller er det kortsluttning eller lignende da noen andre plasser som er "vanlig" som jeg burde se etter?

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke boka, vurderte jo og kjøpe den sist jeg var på feiltema men glømte det helt :(

er det lurt og spørre hvor sentralen ligger da? :) så jeg vet hva jeg skal gå etter :P

blir jo litt klokere på bilelektronikk her jeg sitter ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...