toddy87 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Har et problem med gobilen min. Den ble ombygget fra 525i 12v automat til 525i 24v manuell. Alt fungerte utmerket bortsett fra ryggelys, turteller og temperaturmåler. Skulle se litt på ledningen idag for å ordne bla. turteller og fant ca 10-12 ledninger som var klippet rett av. Disse ligger ved diagnoseboks ved sikringsboks i motorrom. Koblet til alle sammen rett, satte meg i bilen å skulle vri om tenningen. Alle vanlige lys i speedometeret kom på men kuttet like etterpå. Så nå er alt dødt. Utvendige lys, varmeapparat, cd spiller osv fungerer. Det eneste som skjer når jeg vrir om er ett rele ved siden av hjernen til bilen, dette klikker kun 1 gang. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Opplevde det samme på min da jeg kobla en sort ledning ved diagonoseboks til strøm i stedet for jord. Sort ca 4mm2 med rund kabelsko. Men det var en E36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddy87 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 ok,men hva gjorde du for å fikse problemet? jeg har tatt fra hverandre alle ledningene,men ble ikke bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Driver å leter etter et innlegg her inne som det er avbildet men finner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddy87 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 her vises det hvilke kabler jeg koblet til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Det var her jeg skulle hoppe av, men den ledningen jeg tenker på er en av de 2 ledningene i strømpe som er nærmest sikringsboks. Var litt annerledes på E36 da (andre siden) men en av de koblet jeg til strøm men skulle til jord. Alt fungerte bare ikke starter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå