Lundgaard325i Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Jeg har en m52b25 motor, altså en 323 2.5 liter. Hva skal til for og få den til og bli 325?? noen sier bare og bytte innsug.. noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 m50 525 innsug skal vell hjelpe en del veit jeg men veit ikke om det er bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 min forrige bmw var m52b25, der byttet jeg til m50b25 innsug pga at det er større innsug, altså mer effekt. så det er ikke noe å vurdere en gang, bytt innsug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Her kan du se selv.. M50 til venstre, og M52 til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Trenger man og gjøre noe annet for og bytte om en og bare bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Du trenger et ombygningskit, er ikke bare å flytte over. Legger ved en link fra Ebay, denne jeg kjøpte: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/M50-Mani ... ccessories Er veldig lett egentlig. Er gjort på noen få timer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Hørt mye forskjellig om dette her egentlig at du mister bånndrag osv, men hva mener du som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Og hvor mye tjener man egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Er merkbar mer effekt på høyt register, men man vil nok miste noe bånndrag og ja. Bilen vil virke kvikkere. Akkurat hvor mange hk du får ut av dette vil jeg ikke uttale meg om. Er flere her på bimmers som har gjort dette som helt sikkert har flere meninger enn meg. Søk opp, så blir du nok helt sikkert klokere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundgaard325i Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Takker for kjappe svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå