Gå til innhold

turbokitt på e46 318 ?

e30_joakim
 Share

Anbefalte innlegg

Hei !

mitt spørsmål om å "trimme" bilen litt er store ....

sette i en større motor , rekkesekser , 2.5 eller 2.8 om jeg kommer over noe , eller en bil med motor og girkasse og understell , som mulig er kræsjet

men om det er for mye jobb å sette inn rekke sekser siden jeg har 318 nå , går det ann å sette på turbo kitt ? hvor mye tåler orginal motoren uten å bytte innmat ?

hvor får jeg tak i turbo kitt til den ? og hva må jeg gjøre med elnettet , chip eller liggnende får å få det til å gå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner sikkert noe kina kitt på ebay om du ikke skal legge så mye penger i det. motoren holder om du kjører på rundt 0,5 bar kanskje 0,7. og da holder det med turbo chip. da slipper du å gjøre noe med ledningsnett.

ikke noen steder i norge man kan få tak i det ? har du noen sider på ebay der dem selger det ? :)

hvor får man kjøpt chippen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes ikke grenrør til m43 du må lage selv. mosselmanturbo solgte tideligere men ikke nå lengre.

Har laget ett som passer til m43 i e34. dårligt med plass i e46.

såppas ja .... ser ut som det er lettere og sette i rekkesekser ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør du meg blir d bare for dumt å sette inn kinaturbo på en 318 :P pluss at mange av de kinaturbo'ene er bare søppel en kompis var å handlet et kinakit på ebay til en fin pris så vi monterte å kjørte til acr sommer treffe me biln så røk turboen etter 2 runder på banen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør du meg blir d bare for dumt å sette inn kinaturbo på en 318 :P pluss at mange av de kinaturbo'ene er bare søppel en kompis var å handlet et kinakit på ebay til en fin pris så vi monterte å kjørte til acr sommer treffe me biln så røk turboen etter 2 runder på banen :P

såppas ja , får se hva det blir til , salg av bilen muligens også annen bil med større motor , får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...