e30_joakim Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Hei ! mitt spørsmål om å "trimme" bilen litt er store .... sette i en større motor , rekkesekser , 2.5 eller 2.8 om jeg kommer over noe , eller en bil med motor og girkasse og understell , som mulig er kræsjet men om det er for mye jobb å sette inn rekke sekser siden jeg har 318 nå , går det ann å sette på turbo kitt ? hvor mye tåler orginal motoren uten å bytte innmat ? hvor får jeg tak i turbo kitt til den ? og hva må jeg gjøre med elnettet , chip eller liggnende får å få det til å gå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 finner sikkert noe kina kitt på ebay om du ikke skal legge så mye penger i det. motoren holder om du kjører på rundt 0,5 bar kanskje 0,7. og da holder det med turbo chip. da slipper du å gjøre noe med ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 finner sikkert noe kina kitt på ebay om du ikke skal legge så mye penger i det. motoren holder om du kjører på rundt 0,5 bar kanskje 0,7. og da holder det med turbo chip. da slipper du å gjøre noe med ledningsnett. ikke noen steder i norge man kan få tak i det ? har du noen sider på ebay der dem selger det ? hvor får man kjøpt chippen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TURBO-KI ... ccessories mangler bare grenrør og chip. grenrør er det sikkert noen andre som veit hvor man får tak i, og det er sikkert noen i området der du bor som driver med chipping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 takk så langt ingen som har et slikt kitt til salgs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 finnes ikke grenrør til m43 du må lage selv. mosselmanturbo solgte tideligere men ikke nå lengre. Har laget ett som passer til m43 i e34. dårligt med plass i e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 finnes ikke grenrør til m43 du må lage selv. mosselmanturbo solgte tideligere men ikke nå lengre.Har laget ett som passer til m43 i e34. dårligt med plass i e46. såppas ja .... ser ut som det er lettere og sette i rekkesekser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp3edyy Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 spør du meg blir d bare for dumt å sette inn kinaturbo på en 318 pluss at mange av de kinaturbo'ene er bare søppel en kompis var å handlet et kinakit på ebay til en fin pris så vi monterte å kjørte til acr sommer treffe me biln så røk turboen etter 2 runder på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 spør du meg blir d bare for dumt å sette inn kinaturbo på en 318 pluss at mange av de kinaturbo'ene er bare søppel en kompis var å handlet et kinakit på ebay til en fin pris så vi monterte å kjørte til acr sommer treffe me biln så røk turboen etter 2 runder på banen såppas ja , får se hva det blir til , salg av bilen muligens også annen bil med større motor , får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå