hao Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Har en diff fra 320 E36 som er sveiset på verksted. Super til herjing til både 316/318/318is, og 320 Ikke brukt etter sveising. Ny olje Mener den kan sendes i posten da den er under 35 kg 1300.-
lienback Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Neeei jeg leste feil, trodde det var e34 det var til..... Hadde kjøpt den med en gang
ThorU Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Må slutte å friste meg sånn! Du kunne fått min org 320 diff, men orker ikke skru akuratt nå. Har du forrsten kvitering på arbeidet til verkstedet?
Barca Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Hvordan blir det p kjøre med denne diffen? Er det noe man funker på bruksbil? Eller blir det for drøyt?
ThorU Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Har aldri prøvd å kjøre med sveist diff, men ville nok ikke brukt det på langtur. Til råne/herje bil på turer i byen og nærområdet, så skal det nok gå greit med litt tilvenning.
Barca Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Har en bil jeg bruker til alt har 25% sperre nå, men syns det er litt lite.. Dette er altså snakk om den eneste bilen jeg har som jeg bruker til alt jeg skal.. Så må gå Ann å ta noen skæpes unger og sånt
hao Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Må slutte å friste meg sånn! Du kunne fått min org 320 diff, men orker ikke skru akuratt nå. Har du forrsten kvitering på arbeidet til verkstedet? Har ikke kvittering da det var en kompis som arbeider på et mekanisk verksted som gjorde det for meg. Går jo fort å skifte diffen da. Sett bilen på bukker eller aller helst en grav. Løsne stabstag (2 skruer) Skru løs stikkakslinger på hver side. Skru løs diffen(2 skruer) Ta den ned og send den til meg mens jeg sender min til deg
ThorU Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Hehe, sant nok. Må uansett ha den på visning og EU først, tør ikke ta sjangsen der. Skal heller ta kontakt hvis du fortsatt har den senere
lienback Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Har aldri prøvd å kjøre med sveist diff, men ville nok ikke brukt det på langtur. Til råne/herje bil på turer i byen og nærområdet, så skal det nok gå greit med litt tilvenning. Hva er egentlig forskjellen med sveist diff og original? For du sladd nesten uansett hvis du har sveist den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå