Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår stoppet bilen min helt uten videre etter at jeg tok inn clutchen for å rulle forsiktig over en kant. Hadde problemer tidligere på dagen med at bilen stoppa i lyskryss etc, men fikk start på den igjen. Men etter siste gang den stoppa ville den ikke starte, fikk ikke kinna prøvde også ta den på trillen men uten noe resultat. Prøvde også å kinne med parklys etter den stoppa for å bruke mindre strøm, det fungerte ikke. Men når jeg skrudde på vanlige lys fikk jeg kinna, men lysa virket ikke, ikke i instrumenta heller. Og når jeg kinna da kom det et lite knepp også lukta det svidd, etter dette har jeg ikke fått liv i den.

Noen som har idè om hva problemet kan være? Mistenker at det er bensinpumpa/relè!

Skrevet

Gåent batteri eller dynamo som ikke lader som gjør at det er for lite strøm til at bilen går.

Rengjør batteripoler først for å se om det hjelper.

Mål spenning på batteriet.(bør være over 12v)

Skrevet

Det kan det ikke være vel? Ettersom jeg får kinna og starteren går som normalt, bare det at den vil ikke starte. Hadde det vært gåen dynamo ville vel bilen startet hvis starteren gikk.

Skrevet
Prøvde også å kinne med parklys etter den stoppa for å bruke mindre strøm, det fungerte ikke

Misforsto deg da. :oops:

Start med diagnose hvis du har tilgang til det.

Eller finn ut hva den av mangler gnist eller bensin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...