Johnny.fjetland Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg har snakket med Jæger for en god stund siden om demontering av den store mutteren som viften sitter på. Den gang skulle jeg bare holde et skrujern fast og slå en gang på 32 fastnøkkelen så ville den løsne og det gjorde den, men jeg har glemt om jeg skulle slå til høyre eller venstre. Er det noen her inne som vet det.
Muztang289 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Dette er jings gjenger eller hva f det heter.. Du skal da skru omvendt vei som da blir MED klokka for å åpne og mot for å skru til.. OM ikke jeg driter meg ut her nå.. Du kan ta en dobbel sjekk å se hvilken vei vifta snurrer ved å stoppe den, forså slippe den når motoren er på tomgang..
RaymondJ Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Links gjenger ja, dvs du skal slå fra Venstre MOT Høyre.
Pittball Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Links gjenger ja, dvs du skal slå fra Venstre MOT Høyre. Finn en lang 10-fastnøkkel (ta den i skrustikka å rett vinkelen på hodet slik at den blir helt rett) og sett den på en av de 4 boltene rett innenfor mutteren du vil løsne, når du vrir 32mm med klokka vil 10mm'eren låse mot hjulet på dynamoen og du får løsnet viskosekoblingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå