perre Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 skal nå selge gobilen min! Det er altså da en 525 tds med manuell kasse.. litt info: - Bilen har gått rundt 280.000 km. kan ikke si akkurat hvor langt den har gått pga. at speedon røyk for nåre mnd siden.. og dermed sluttet triptelleren å funke.. - EU-ok til august 2012. - Bilen er ikke veldig fin bil å se på.. finnes noen små bulker og rustflekker rundt om, (ikke rusthull). ikke mye rust på understell. -Den er senket 60/30, har ikke godkjent dette, men det er ikke noe problem å gjøre! -Motoren kakkler fint trots den's lange km. Bilen er chippet og drar godt! Dieselpumpen ble overhalet for 1 mnd siden for 21000 kr ! (har kvittering) står også på rakrør som lager en grom lyd! positivt: -Nyoverhalet dieselpumpe for 21000 kr - EU- ok til 2012 - chippet - følger med 17" m-countour med 2 nye og 2 litt slitte dekk. - gode vinterdekk - frisk motor - drar godt Negativt: - bremsekraftforsterker er defekt - spedoo funker ikke - overflate rust her og der - førersete er slitt, er også en skade i baksetet. - takluke funker ikke - rister når man bremser ved ca 90 km/t. Tror det skyldes dårlig foring eller løst endeledd tenkte meg rundt 15.000 for den. Selges pga. skal kjøpe meg nyere bil flere bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 har bud på 14.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*525Tds* Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Betaler du årsavgifta eller... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 den betaler jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå