Gå til innhold

Erfaring med nettbutikken estore Central.com

Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg prøver å få tak i nye interiørlister til min E46 compact, og de eneste jeg har funnet som kan levere de er nettbutikken estore Central.com. Butikken har base i Romania, og det gjør at det umiddelbart lyser en varsellampe... Har noen av dere her på forumet erfaring med denne butikken?

På forhånd takk for svar!

Audun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte regnr for compact! Tror uansett sedanen er lik, men sjekk evt det med gs før du bestiller.

Skikkelig vare koster ofte litt ekstra vettu. Men det er vel sjangs for at schmiedmann har også? Og det kunne alltid vært verre! (Carbon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We are happy to see that we have visitors from Norway as well.

We first of all are BMW Fans, we all own & drive BMW cars, I myself drive a e39 530d 2001, so I know how fun it is to maintain a BMW in mint condition, so we try helping the BMW comunity by any way we can, and we think that providing cheap Original BMW car parts is a way of helping.

If you have any questions related to parts availability, don't hesitate to ask us, even if you don't plan on making a purchase, we like talking about BMW's, I and our support team are ready to answer any questions you might have.

For example did you know that if the light bulb from your e39 angel eye burns out, you can't find just the light bulb and the dealership makes you purchase the whole gizmo for around 20 euros ?

Did you know that the same light bulb can be found in the roof interior light ? 12V 10W and it only costs about 2 Euros ?

Customers from 8 countries so far trusted us so I think you can trust us too ;)

Best Regards,

e-StoreCentral.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...