generalen Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hei. Har fått en slags tukkelyd bilen. Høres som en saab diesel snekke Hører lyden best på tomgang, øker i frekvens med turtall, men hører ikke mer etter ca. 2500rpm. Første som slo meg var eksoslekasje fra grenrør men kan ikke finne noe der. Har og vurdert lentilløfter, vanos, ac pumpe?? Noen som har forslag hva det kan ver? Motor er m52b20 ca. 260,000km. Takker for svar
FCBayern Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Prøv og bytt vanos. Søk på YouTube. Finner mange videoer der av diesel lyden man får når det er slitt. En oljepumpe vil vel mjaue mer og løse plugger vil klakke..
generalen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Prøv og bytt vanos. Søk på YouTube. Finner mange videoer der av diesel lyden man får når det er slitt.En oljepumpe vil vel mjaue mer og løse plugger vil klakke.. Ja har hørt vanoslyden, skal ikke utelukke det. Men synes ikke den lyden eg har er så skarp, mer en tukke lyd eg har... Skal åpne å se litt nermere på det
Pittball Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Løse tennplugger Var helt riktig det Det enkle er ofte det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå