Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det e34 du har? Etter det jeg har hørt så er det egentlig mye vits, m50 er mye sprekere og er mere slitesterke.

Har prøvd å leita litt rundt selv, men er ikke helt sikker på hva som skal brukes av kasse/motorfester/motorputer og mellomaksling. Motorkontakten er hvertfall annerledes og du må enten kjøpe en overgang(siden finner du på forumet her enplass) men den koster jo en formye så jeg kommer til å gå for lodding eller skjøting.

Holder på å bygge om fra m20(88mod) til m50(95mod els?) men jeg får en liten antydning til at kassa er for lang eller at mellomakslingen min er for lang.

Litt OT, men noen som vet om mellomakslene på m20 og m50 fra e34 er like?

Edit: Bandit og Astri er to stk på forumet som har vært igjennom denne ombyggingen, men får ikke kontakt med noen av de for tiden.

Skrevet

ja er en e34 jeg tenker å bygge om,men vist det ikke er mye arbeid så skal jeg også gjøre det,har en e36 me M50 motor som jeg holder på og plukke i biter å skal montere sprut å turbokit på,så håper det går isammen allefall:)

Skrevet
ja er en e34 jeg tenker å bygge om,men vist det ikke er mye arbeid så skal jeg også gjøre det,har en e36 me M50 motor som jeg holder på og plukke i biter å skal montere sprut å turbokit på,så håper det går isammen allefall:)

Vet at du må ha bunnpanne og motorfester fra E34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...