Merlin84 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Har nå ringt 3 verksteder, men det hjelper jo lite når ikke man kan få timer før i juni! Bilen trenger hjelp nå!! Eller i hvertfall før juni. Jobber langt i Bambleskauen så da MÅ jeg ha bil Tror jobben er veldig simpel for dere som kan det, men for ei veik jente bruker alt og sitte alt for hardt fast at jeg har gitt opp og bry meg noe mer om og skru på bil.. Problemet er som følger; På vei til jobb begynner rattet og vibrere VELDIG. Stopper bilen og sjekker hjul + bremser. Finner ingenting rart eller høye temp. Fortsetter mot jobb og får etterhvert skrapelyder, og vel fremme "koker" det nermest fra fremre bremse på høyre side. Vil da tippe det det er bremser som har slått seg? Har tilfeldigvis nye klosser og skive liggende, men calipere har jeg ikke. Regner med det kan være fare for at disse også bør byttes? Eller tenker jeg helt feil? Er det noen som vet om plasser man ikke trenger og vente så lenge for og få gjort en såpass, forhåpentligvis, enkel jobb som dette? Noen som jobber privat kanskje? Setter stor pris på all hjelp, om det er noen som har noen svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå